Posted on 13 października, 2017
Pierwszy kontakt
W pracy głupot robić nie mogę (klient się na to nie zgadza), więc w domu muszę się wyszaleć. Dlatego postanowiłem napisać własny framework do Unity3D. Od kilku lat starałem się napisać jakieś gry ale zawszę kończyło się to fiaskiem. Głownie ze względu na brak testów i ciężki do utrzymania kod. Po kilku miesiącach tworzenia, gdy stworzyłem trochę klas, zaczynały się problemy z wprowadzaniem nowych funkcjonalności. Pierwszą rzeczą, której mi brakowało to Inversion of Control, często wykorzystywane w springu, angularze czy innych frameworkach, a w Unity3D uczy aby wykorzystywać singletony link.
Swoją pracę nad IoC kontenerem dla własnego frameworka rozpocząłem od sprawdzenia już gotowych rozwiązań:
- Unity
- Ninject
- Zenject
Zobaczyłem co miałem zobaczyć i jestem gotowy do rozpoczęcia prac.
Kod można znaleźć na GitHubie: Dynamics – First contact
Na repo nie było nic ciekawego, więc wraz z porzuceniem projektu usunąłem je.